Post by pielutifinphe on Mar 15, 2022 16:54:54 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blackmoor 2: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blackmoor 2: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa (lisää kiteitä) ▞▞▞
▞▞▞ Blackmoor 2: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
Ohjaimet paskat, sama pelin suhteen
Todella hauska ja kaunis peli! Vain yksi asia, joka voi saada koko näytön tuen lovetuille laitteille!
Hihan ok mutta mun pitää poistaa tää peli joka päivä koska lagaa ja en tykkää
Peli viivästyy edelleen todella kovaa, jopa juuri ostamassani uudessa puhelimessani. Yritit pelata tätä peliä ystäväsi kanssa, mutta jos et maksa rahaa tästä pelistä, et saa pelata yksityistä huonetta ystäväsi kanssa. Tämä tarkoittaa, että satunnaisia ihmisiä liittyy jatkuvasti otteluusi, ja se aiheuttaa todella pahaa viivettä, ikään kuin itse pelaaminen ei jo riittäisi. Olisi hyvä peli, jos he korjaavat tämän viiveongelman. Pelattu kuukausia sitten, eikä viivettä ole vieläkään korjattu monista päivityksistä huolimatta. Ei toivoa tässä vaiheessa.
Tämä peli on lyömätön ilman ylimääräisiä elämiä pomot lyövät sinua useita kertoja ja pomo, rottakuningas voi parantaa itsensä osuessaan sinuun, mikä tekee siitä vielä epäreilumman
Niin kova ja kallein hahmo oli heikoin, että kesti viikon saada hänet, sitten pettyin roskaa, se oli niin jauhaa
Hauska peli, jossa on todella hyvä konsepti, mutta kauhea tapa käyttää mainoksia. Jos kuolet, sinulla on mahdollisuus palata tarkistuspisteeseen tai katsoa mainosta saadaksesi lisäelämää, mutta jos päätät palata tarkistuspisteeseen, se pakottaa sinut joskus katsomaan ohittamattoman 30 sekunnin mainoksen. Todella ärsyttävää ja turhaa
Blackmoor 2: Action Platformer Action mfo
ROBOTS Darbības spēles lote
Paras peli ikinä
vaikea ansaita kultaa.
Annan sille kahden tähden, koska se on huonosti hyppäämässä, en voi hypätä monien tavaroiden yli ja sitten kaadun takaisin alas ja teen vaurioita, jotka macanic imee, voitko ainakin tehdä tasoja lähemmäksi tarkoitan VÄHIMMÄN!
ei oikeastaan mitä odotin, mutta se on perseestä #SUB TO PEWDIEPIE
Tämä peli on niin uskomattoman $hit, että olen menettänyt sanat ja sitä on vaikea selittää tämän pelin kehittämiseen tarvittavalla $hitin lvl:llä
Nerf PvP-botteja, joita he tekevät kehystäydellisiä väistöjä kuin se ei olisi mitään
iOS: apps.apple.com/us/app/fluffy-fall/id1274944007 ... Great new action game "Blackmoor 2: Fantasy Action Platformer" with various game modes
Se on hienoa, mutta haluan pelata muiden ihmisten kanssa, jotka käyttävät eri laitetta
Kuole laavaan, katso 30 sekunnin video, synnytä uudelleen laavaan, kuole, katso 30 sekunnin video, synny uudelleen ja kuole laavaan, katso 30 sekuntia kestävä video, jotta voit synnyttää uudelleen ja kuolla laavaan, poista asennus
Se on erittäin hyvä peli, mutta en voi asentaa peliä, koska olen poistanut pelin.
Blackmoor 2: Action Platformer የእንቅስቃሴ uzl
Estonia feedback and discussion form
Tämä peli on hauska, kuten siinä on hienoja tehtäviä ja kovia enmaniseja ja hienoja aseita. Rakastan sitä
Peli on niin hyvä! Suosittelen 100%. Koko normaalitila, käytin aloitushahmoa ja hän toimi hyvin. Voit myös tehdä karttoja ja lisätä niihin lvl. Joten voit tehdä karttoja, joissa on noin 10 pomoa ja saada ne jumissa, ja voit tappaa ne kaikki ja paeta ja toistaa, jotta voit tehdä hyvää. Toivottavasti sinulla oli yhtä hauskaa kuin minulla!😁
Blackmoor 2 Plataforma de ação Ação jooi
En pitänyt tästä pelistä, sillä kun kokeilin sitä ensimmäistä kertaa, ohjaimet olivat vaikeita. Kun pelasin yksinpelin, se oli erittäin vaikeaa ja peli lähettää minulle jatkuvasti vihollisia ja luovutin kolmannella tasolla. Peli jatkoi roskapostin lähettämistä vihollisille, jotka pitelevät sinua ja vahingoittavat sinua, enkä päässyt edes tason ensimmäiselle tarkistuspisteelle.
Hauska peli. Toisin kuin jotkin muut sivurullat, mekaniikka on sujuvaa, päivitykset ovat tärkeitä ja paras em up -tyyli ei ole ohi tehty tai painikkeiden mashaaminen tylsyyttä. Mainokset eivät ole loppuneet, ja ne toimivat työkaluna päästä pidemmälle pelissä palkkiona rangaistuksen sijaan. Toivon, että kävely olisi hieman nopeampaa ja musiikki toistuu, mutta se on vain nirsoa. Se on aikasi arvoinen ja se on yksinään useimmissa luokissa muiden ilmaisten offline-sovelluspelien joukossa
Super Boys APK - Android-Sovelluspeli
Todella hyvä peli, mutta se menetti yhden tähden, koska en voi pelata PS4-ohjaimella ja siellä on paljon viivettä
niin hauska tasohyppely, se oli niin hauskaa ensimmäisestä pelistä lähtien kokeile sitä ja pidät siitä
ブラックムーア 2:ファンタジーアクションプラットフォーマー アクション kwan
Se on todella mukava nippu iloa ja sisältöä, en malta odottaa kuuvuoteen asti ja siellä on uusi peli. Rakastan neljän päivän studioita upeiden pelien tekemiseen ja toivon, että niillä menee paremmin tulevaisuudessa joka tapauksessa hyvä peli suosittelen lataamaan
Tämä on erittäin siisti peli, kuten käsite taideteos
Ensimmäinen osa oli paljon parempi. Miksi uuden hahmon saaminen on niin vaikeaa?
Tämä on hyvä peli. Vain yksi asia, missä helvetissä tilini on? Minulla on 5 hahmoa ja nyt ne ovat poissa. Käytin niin monta aikaa vain, että menetin tilini ilman syytä.
Keskiaikainen jalkapallo on perseestä, koska se on yksi vastaan kaksi ja yksi niistä hyökkää kimppuun, kun taas toinen ampuu
The graphical styles and animations of 2D platform games on ... Kuva 2. Autofire Heroes on toiminnallinen, hauska ja vauhdikas mobiilipeli.
Annan arvosanaksi 5 tähteä. koukuttava peli, mutta haluan vain lisää pomoja salaperäiseen vankityrmään.
Blackmoor 2: Action Platformer ஆக்ஷன் suxh
Ei paha, mutta reaktio hieman hidas
Rakastan tätä peliä, mutta pidän viivettä, saa minut lopettamaan viiveen, koska olen ipadissa vihaan iPadeja
Bro ppvp tumma on mahdotonta